Een efficiënt papierloos kantoor, de toekomst!
Een opgeruimd bureau, weinig mappen, geen los dwarrelend  papierwerk. Een computer of tablet om tijdens een (telefoon)gesprek notities te maken. Programma’s op je computer die je helpen om gemakkelijk zaken terug te vinden en waardoor je jouw bureau opgeruimd kan houden. Dat wil iedereen toch, maar hoe…?

Een papierloos kantoor: hoe en waarom?
Nieuwe technologieën en digitalisering hebben verschillende mogelijkheden gebracht waardoor we steeds meer papierloos, effectiever en efficiënter kunnen werken. De komst van de computer, laptop, tablet en smartphone spelen hierbij een zeer grote rol. Allerlei apparaten waarmee je documenten kan lezen, schrijven, verzenden en archiveren in digitaal formaat. Waardoor papier voor een groot deel niet meer nodig is bij veel werkzaamheden.

Digitalisering en automatisering: de voordelen
Een aantal voordelen van een papierloos kantoor, digitalisering en automatisering zijn hierboven kort al benoemd, hieronder de grootste voordelen op een rijtje:
– Papierloos werken betekent een serieuze besparing in euro’s op jaarbasis.
– Papierloos werken draagt bij aan een beter het milieu.
– Door het digitaal archiveren van documenten krijgen we beter overzicht. Er zijn minder mappen met papierwerk nodig.
– Digitale bestanden en documenten zijn gemakkelijk terug te vinden. Losse papieren of note blocks met belangrijke opmerkingen raken we wel eens kwijt, of we verliezen het overzicht in de wir war van handgeschreven teksten.
– De productiviteit neemt toe omdat we plaats- en tijdonafhankelijk kunnen werken. Documenten zijn digitaal en op afstand beschikbaar dus kun je ook ij vanuit thuis of onderweg.
– Door geautomatiseerde processen kunnen fouten worden voorkomen doordat er minder of geen tussenkomst van medewerkers is en gegevensinvoer gestandaardiseerd en eenduidig plaats kan vinden realtime vanaf elke gewenste werkplek.
– De snelheid van het verwerken van documenten wordt enorm verhoogd. Orders kunnen bijvoorbeeld meteen worden verwerkt en gefactureerd, medewerkers hebben tijd over voor andere zaken.
– Documenten worden veilig opgeslagen. De juiste informatie wordt direct naar de desbetreffende, bevoegde medewerker gestuurd in een afgeschermde omgeving, of die medewerker logt in op beveiligde omgeving.
-Door processen van het begin tot het eind te automatiseren kan de kwaliteit en de snelheid van de verwerking van informatie beter gewaarborgd worden.

Kort samengevat: hoe minder papierwerk binnen bedrijven en hoe meer we bedrijfsprocessen digitaliseren en automatiseren, hoe effectiever en efficiënter we kunnen werken.

Wij van sin rodeos dragen een steentje bij
Papierloos werken, processen digitaliseren en automatiseren is onze core business. Wij van sin rodeos zijn continu samen met bedrijven  bezig om te kijken hoe we efficiënter kunnen werken, tijd en kosten kunnen besparen. Dit doen we door bedrijfsprocessen te automatiseren met de oplossingen van Exact Online. Een online oplossing die als dienst aangeboden wordt en die eraan bijdraagt dat we steeds meer papierloos kunnen werken.

We bieden oplossingen van Exact Online voor verschillende processen waaronder uw boekhouding, projectmanagement, uren en facturen, handel, productie en accountancy. Allerlei processen binnen uw bedrijf die we kunnen helpen automatiseren waardoor u tijd en kosten bespaart.

Waarom sin rodeos?

-We zijn de 1e gecertificeerde Exact Online partner in Spanje
-Meer dan 10 jaar ervaring met het automatiseren van uw bedrijfsprocessen
-Persoonlijk contact en zonder omwegen = sin rodeos

Neem eens een kijkje op onze website www.sinrodeos.es voor meer informatie, neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek via het contactformulier of bel 0034 960 130 327